13 Ogos 2009

Pelancaran Jentera Pemuda PAKATAN

dipetik dari blog Ketua DPP Pusat, Ustaz Nasrudin Tantawi :

http://episodeperjuangan.blogspot.com/


Pelancaran Jentera 
Pemuda Pakatan Rakyat
PRK N11 Permatang Pasir


1. Insyaallah , Pelancaran Jentera Pemuda Pakatan Rakyat akan disempurnakan di Permatang Pasir pada 16 hb Ogos 2009 pada 5 Petang .

2. Jentera ini akan dikerahkan semaksima mungkin untuk mempertahankan kemenangan N 11 Permatang Pasir dengan komitmen yang tidak berbelah bahagi dari Pemuda Pakatan Rakyat seluruh negara .

3. Semoga semua pemuda dari negeri - negeri telah siap jadual bertugas ke Permatang Pasir dan hadhir semua pada hari raptainya iaitu Majlis Pelancaran Jentera Pemuda Pakatan Rakyat . Majlis ini akan berlangsung pada 16 hb Ogos nanti tepat jam 5 petang .

4. Pemuda Pakatan Rakyat dari seluruh negara juga akan berkampung di Permatang Pasir sehingga esoknya untuk memberi sokongan kepada calon PAS mewakili Pakatan Rakyat N. 11 Permatang Pasir pada 17 hb.

5. Harapan saya agar seluruh anggota pemuda dapat memberikan komitmen yang terbaik sekaligus tenaga kita diberikan seikhlasnya untuk terus memberi kemenangan kepada Pakatan Rakyat Ok ! Pemuda , kita jumpa di Permatang Pasir 16 hb ini untuk terus mengerahkan tenaga , idea , wang ringgit demi sebuah perjuangan yang kita dokong . Saya bangga dengan kalian semua !



Tiada ulasan:

Catat Ulasan